środa, 18 listopada 2015

Dobry Dzień!
Dzisiaj mamy dla was coś wyjątkowego. Jest to wywiad z moją mamą.Zapytałam się jakie bajki oglądała gdy była mała.Moja mama zgodziła się odpowiedzieć na parę pytań.

1.Jakie bajki oglądałaś gdy byłaś mała?
   Gdy byłam mała to oglądałam Myszkę Miki i Kaczora Donalda. Oglądałam również Smerfy i Gumisie.

2.A jaka była twoja ulubiona bajka?
   Moją ulubioną bajką był Król Lew.Byłam wtedy nawet w kinie.


3.Na jakim kanale leciały zwykle bajki?
   Na Jedynce

4.O której zwykle leciały bajki?
   O 19


5.Jakie jest twoje zdanie na temat bajek które są teraz popularne?
   Wolałam bajki które kiedyś leciały.

6.Jaka była twoja ulubiona postać z bajki?
    Smerfetka z bajki "Smerfy" i Pluto z bajki "Myszka Miki"


Smerfetka



 Pluto 





autor: Wanesa Maciuch 



2 komentarze: